Veronica

Alla inlägg under november 2011

Av Veronica Johnsson - 2 november 2011 18:42

 

Av Veronica Johnsson - 2 november 2011 17:15

Nu finns "Hotter Than Fire" på Spotify!

Gissa om jag har suttit och knarkat den ett tag nu!!!


Eric Saade – Hotter Than Fire 


Det blir veckans låt!

Av Veronica Johnsson - 2 november 2011 16:46

Just nu håller jag på och packar resväskan, eller jag håller på och lägga upp vad jag ska ha med mig osv. 

Tåget går inte förens 18.35 imorgon men det är bara bra att man börjar packa i god tid, då hinner man komma på allt man behöver ha med sig! ^^


Idag har jag inte gjort så mycket, var ute och gick runt lunch, gick en riktigt lång promenad idag också! 

Men annars har jag duschat och övat lite på talen. 


Har inte gjort så mycket mer idag. 

nej nu ska jag fortsätta packa!


 

Mobil bild!


Hörs och störs!

Av Veronica Johnsson - 1 november 2011 20:36

Har glömt bort det här med dagens ord men här kommer det:


 

Av Veronica Johnsson - 1 november 2011 20:13

Jag är nog den sämsta i världen på att bestämma mig hur det ska se ut i bloggen, vill alltid ändra. Men nu beslutade jag mig för att köra på en enkel header och en ljusare färg i bloggen! 


Nu är jag iallafall hemma från Linnéa, vi gick på promenaden som jag nämbnde tidigare och vi var ute och gick i ca 2 timmar! Det var duktigt gjort tycker vi! Jag åt även middag där också men runt sju så drog jag mig hemåt.

Imorgon så ska jag öva lite på mina tal som jag ska redovisa nästa vecka och packa inför torsdag, och fixa lite småsaker till resan! 


 

Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 1 november 2011 13:42

Hejsan!

Jag och Alexandra vaknade vid 11 idag och åt frukost sen seå traskade jag iväg till Linnéa eftersom att Alex skulle fixa en massa saker och jag o Linnéa tänkte vara hurtiga och gå ut på en långpromenad med hunden! Sen så ska jag väl åka hem och plugga lite på mitt tal som jag ska ha nästa vecka!


Hare bra!  

Av Veronica Johnsson - 1 november 2011 00:34

Sitter hemma hos Alexandra med Linnéa och flummar. Vi har ätit glass, och kakor och chips idag så nu är vi väldigt mätta! Sitter även och dunkar musik och dreglar över snygga killar! :P Glassen bara smälter här! Linnéa säger att hon är kär i Charlie Hunnam, men Alexandra somnar typ.. så kul tycker hon att det är ^^


Kommer hem imorgon!


Nu måste jag gå ner med glassen innan den smälter bort!


  Honom är jag rätt kär i!     

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards