Veronica

Alla inlägg under november 2011

Av Veronica Johnsson - 9 november 2011 10:55




När jag var i Växjö fick jag låna Linnéas Systemkamera och fota lite, här är resultatet:



 

                                                           

Mina nya Jeans! ^^



Hare bra!   

Av Veronica Johnsson - 8 november 2011 18:54

 

Tröja från H&M, Topp från Gina Tricot, Linnea från Gina Tricor och Jeans frå Cubus!


Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 8 november 2011 18:32

Gissa om jag ska gå????    



ERIC SAADE POP EXPLOSION CONCERT 2012
Eric Saade uppfyller nu en stor dröm och åker ut på sin första egna inomhusturné!! 
Med liveband och dansare kommer Eric att bjuda sin publik på en popshow full av energi med skräddarsydd scen och spektakulära nummer!!
Eric Saade bjuder som bekant alltid på det lilla extra live och kommer med sin POP EXPLOSION CONCERT 2012 att ha möjlighet att ta sin popshow ett steg till!!
I år har framgångarna bytt av varandra för Eric Saade som slog igenom 2010. Året startade med en vinst i Melodifestivalen som ledde till en bronsplacering i Eurovision 2011. Med över 55 000 sålda album av ”SAADE VOL 1” är Eric Saade årets hittills mest säljande manliga skivartist. Singlarna ”Popular” och ”Hearts In The Air” tillhör årets största hits och albumet har legat topp 10 på Topplistan i 14 veckor. Den 30 november släpps uppföljaren, albumet "Saade vol 2" som redan nu är det mest förbokade albumet i år. Första singeln ”Hotter Than Fire” gästas av amerikanska Dev, en av världens just nu hetaste sångerskor. Singeln har redan börjat spelas flitigt på radio och i går kväll premiärspelade Eric singeln på Fotbollsgalan.

- Detta är det största beslut jag än så länge tagit i mitt liv. En hall turné! Jag får fullfölja en av mina stora drömmar och kommer att skräddarsy hela showen efter mig själv, så som varenda popartist önskar. En hallturné kändes långt bort för någon månad sedan.... Men jag kände att jag verkligen ville göra det nu. Detta ska bli en fet show! - säger Eric.

På Erics begäran blev det premiär i Helsingborg. Hans kära hemstad. 

Missa nu inte detta tillfälle att se en av Sveriges just nu största artister äntligen göra en egen inomhusturné!!

TURNÉPLAN
30/3 19,00 HELSINGBORG, IDROTTENS HUS
31/3 19,00 MALMÖ, BALTISKA HALLEN
5/4 19,00 SKÖVDE, ARENA SKÖVDE
11/4 19,00 VÄXJÖ, TELEBORGSHALLEN
12/4 19,00 ÖREBRO, CONVENTUM
13/4 19,00 HALMSTAD, HALMSTAD ARENA
14/4 19,00 TROLLHÄTTAN, ÄLVHÖGSBORG
18/4 19,00 GÖTEBORG, LISEBERGSHALLEN
19/4 19,00 VÄSTERÅS, BOMBARDIER ARENA
20/4 19,00 RÄTTVIK, RÄTTVIK ARENA
21/4 19,00 UMEÅ, GAMMLIAHALLEN ARENAN
25/4 19,00 LINKÖPING, CLOETTA CENTER
26/4 19,00 KARLSKRONA, TELENOR ARENA
27/4 19,00 JÖNKÖPING, TIPSHALLEN
28/4 19,00 STOCKHOLM, ANNEXET

Biljettsläpp: Biljetterna släpps den 14 nov. Biljettbokning: Bokning sker via ticnet.se







Av Veronica Johnsson - 8 november 2011 16:34

HejHej! Det var några dagar sedan jag skrev. Men jag har ju som sagt varit i Växjö!

Växjö var as mysigt och jag kommer lätt att åka tillbaka dit igen! Jag vart även fett sugen på att också på internat osv, det verkar fett kul! ^^ Ska nog göra det om jag pluggar högskola sen!

Vi var ute och fotade på söndagen så lite bilder ifrån det kommer senare!


Nu har jag precis kommit hem från skolan och försöker återhämta mig lite, sen MÅSTE jag städa rummet! Det ser ut som att någon har släppt en bomb här inne! Skojjar inte! ^^  

   



Några mobil bilder ifrån Växjö! Visar det jag köpte där senare! ^^


 


   

Nu kanske ni förstår varför jag måste städa... Det är saker ÖVERALLT!








   

När jag var i Växjö så fick jag en ny byrå av pappa, eller ny och ny men förut satt det ju vita skivor där vilket jag tyckte var as fult! Så nu kan jag äntligen tar ner min fula bokhylla och så småningom kommer jag också att få ett nytt skriv bord!  


Hare bra! 

Av Veronica Johnsson - 4 november 2011 22:19

   

Två bilder från idag när vi satt på Subway och åt mat! ^^

Av Veronica Johnsson - 4 november 2011 14:30

Hejsan! Jag och Linnéa har precis kommit tillbaka efter en promenad på stan i Växjö, det är super mysigt här och det är verkligen kontrast mellen Stockholm och Växjö!^^ 

Vi kollade i lite affärer också och jag hittade 2 st nagellack och en bok som verkar spännande! 


Imorgon ska vi gå runt lite mer på stan och fika på något café som Linnéa tycker om. 


Hare bra! 

En bild på mig och Linnéa på balen! ^^   

Av Veronica Johnsson - 3 november 2011 16:32

Om cirka en halvtimme så ska jag gå till tåget och åka in till centralen för att åka till Växjö! Jag har laddat upp med filmer, böcker, godis och dator inför den 5 timmar långa resan! 


Jag vet inte hur mycket jag kommer att blogga under dagarna jag är hos Linnéa eftersom jag vill umgås med henne så mycket som möjligt! Men jag kommer ju hem på söndag fast sent så på måndag blir det nog som vanligt igen! 


Men skriver jag inte så ha en trevlig helg!  


   

Av Veronica Johnsson - 3 november 2011 12:15

Godmorgon! Haha jag vaknade nyss, har nog aldrig vaknat så sent förut! Men det var skönt att få sova ut! ^^ 


Jag håller på att göra lite brunch som består av klyftpotatis^^ Bra mat va?

Men vi hade inget annat i frysen och jag ville inte äta burk mat så då fick det bli klyftpotatis!


Sen ska jag packa klart väskan och försöka öva lite mer på mina tal, måste göra mat idag också innan jag sticker till tåget så ska ta en promenad till Huddinge lite senare. Men jag vet inte vad jag ska göra för mat... hmmm, får tänka lite under dan!


 

En bild på mig för någon dag sedan!


Hare bra!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards