Veronica

Alla inlägg under september 2011

Av Veronica Johnsson - 9 september 2011 17:19

Nehepp, ingen respons på tävlingen.. jaja orkante bry mig...

Men här kommer iallfall bilder på det jag köpte idag:


           Det ovanför äf ifrån Gina Tricot


     Kommer ni ihåg att jag sa att jag älskade dessa skor? Nu är de iallfall mina!!   Dessa kommer ifrån Skopunkten!



Av Veronica Johnsson - 9 september 2011 14:53

Hejsan! Har tagit en liten paus från engelska läxan och tänkte skriva lite här. 


Idag började vi som vanligt 8.30 och slutade 11.40 Vi hade engelska och Entreprenörskap. På entreprenörskapen gör vi en rätt kul grej. Vi får en hundra lapp som vi ska försöka utöka via försäljning osv. Så att vi får ut så mycket som möjligt från den hundra lappen och allt vi tjänar går till klasskassan! Så det är nice! 

Vi har hittat på en vad vi tycker är en väldigt bra ide! Vill inte skriva om det här än då jag inte vill att någon ska sno vår ide.


Men idag efter skolan så gick jag Fredrik och Filip (Linnéa försov sig så hon han aldrig till skolan )  till falafelkungen och åt lunch sen så drog vi till tuben, jag gick av vid hötorget och köpte lite grejer på gina och på skopunkten.

Ni får se sen vad jag köpte, men så länge tänkte jag ha en liten tävling om att den som gissar bäst på vad jag har köpt får en länkning!

Så gissa på!  


    Vad tror ni jag har köpt? ^^


Pratade nyss med Linnéa, Filip och Fredrik på skype och vi ska gå o se Harry potter imorgon, jag har redan sett den men inte Filip och Fredrik och jag ser den gärna igen så därför ska jag se den igen!   


Hare bra!




Av Veronica Johnsson - 8 september 2011 20:23

 

Av Veronica Johnsson - 8 september 2011 16:43

                        Kanske inte har skrivit det förut men Miley Cyrus är en utav mina favorit artister/skådespelerskor. Jag har följt henne sedan hon började med "Hannah Montana" och har alltid tyckt om henne! Hon är en förebild!

Av Veronica Johnsson - 8 september 2011 16:13

Hejsan bloggen! Är hemma från skolan nu och har precis ätit ett mellanmål bestående av rostade mackor och juice.

Snart ska jag göra uppgifter som vi har fått på servicekunskap och matten, lite halv kul sådär... Men skönt att ha det gjort!


Hahah, juste! Jag hade världens jobbigaste morse idag! Jag vaknar 9.42, alltså ca 45 minuter innan vi börja. Kommer alltså 20 minuter för sent, har dessutom inte ätit frukost. På lunchen kommer jag på att jag har glömt ridkläder och jag hinner inte hem efter skolan och sedan till ridningen så det är lite kört! ´Så efter skolan var jag tvungen att ringa och avboka ridlektionen... 

Det har verkligen varit en skit dag idag, där allt går fel!


Men imorgon är det fredag och det är as niice!!! 

   Utfyllnads bild!



Av Veronica Johnsson - 7 september 2011 22:01

 

När jag tittade på tv så kom skopunktens reklam upp och då såg jag dessa balla skor! Dem är skit coola tycker jag och kostar bara 399:- (ord.pris 499:-). Jag är helt kär i dessa. 

Tänk er skorna till: 

     

Vad tycker ni om skorna? ^^


Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 7 september 2011 14:21

Hejsan! Nu är jag hemma från hajken och jag är så sjukt trött! Det är fett skönt att vi inte skulle dit idag, eftersom att det regnar!


Men det var faktiskt helt okej, vi gick de 13 kilometrarna på ca 4 timmar (inräknat vila). Vi kom fram till Paradiset vid 13, och då fick vi lunch och vila ett tag. Sen så gjorde vi lite övningar och sådant. Efter det hade vi lite samarbets övningar/ lekar/tävling. Mitt lag vann!  Sedan var det lite mer chill och vi grillade hamburgare till middag osv. Vid 9 tiden gick alla och la sig, eller försökte sova iallafall ^^. Haha, alla försökte skrämma varandra...^^ 


Idag vaknade jag upp och såg att det regnade så vi tog en buss tidigare än vi skulle ha gjort eftersom att vi inte kunde göra något i regnet. 


Nu sitter jag och försöker samla kraft framför datorn då pappa ska komma och hämta upp mig snart för att åka och handla eftersom att jag ska laga mat idag. 

   Bilden är från när min gamla klass 9röd campade på Paradiset i somras!   


Vi hörs senare!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards