Veronica

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Veronica Johnsson - 24 september 2011 20:23

  På bilden: Selena Gomez

Citatet: Svenskt ordspråk

Av Veronica Johnsson - 24 september 2011 17:56

Sitter just nu och pratar med Alexandra i Skype och hon tipsade mig om ett klipp där några har satt ihop flera olika låtar till en låt. Det är skit bra gjort tycker jag!

Kolla  på den här ovanför!


Hare bra!  

Av Veronica Johnsson - 24 september 2011 16:02

Har ni haft det bra hitils idag? 

När jag vaknade så kom pappa in i rummet och sa att han och Timmiea skulle spela frisbee golf och undrade om jag ville följa med. Jag har velat spela det hela sommaren så en halvtimme senare var vi på väg mot banan. Det gick as bra att spela idag, fick as bra teknik med frisbeen! SÅ jafg är skit nöjd och jag kom 2:a!   Det är nog den bästa rundan jag har spelat hittils!


Efter frisbee golfen åkte vi till huddinge c och käkade hamburgare på grillpalatset och sen handlade vi och nyss tog jag ut en Toscakaka ur ugnen! Det är första gången jag gör en sådan så jag får hoppas att den blir bra!

Vi ska btw äta världens godaste mat idag! Revbenspjäll!!! Det är fan det bästa som finns!!!  

 

Ha en fortsatt bra lördag!  

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards