Veronica

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Veronica Johnsson - 5 september 2011 21:26

 

Av Veronica Johnsson - 5 september 2011 17:48

Hejsan! Har ni haft en bra start på veckan? Själv så har den varit ganska bra, förutom att jag försov mig lite imorse. Men det gick bra tillslut ändå! ^^


Idag hade vi Information och kommunikations kunskap, Entreprenörskap, Servicekunskap och Branschkunskap. Bara roliga lektioner alltså! 


Imorgon ska vi hajka, vi ska alltså gå från rudan i haninge (precis där mamma bor^^) till Paradiset i huddinge (där jag var med 9 röd) och sen ska vi sova där under vindskydd! Lite sådär halvkul men jaja, det ingår tydligen i idrotts undervisningen så antar att man får offra sig... igen! ^^ Nejmen det blir säkert bra...

Snart ska jag börja packa väska lite smått och imorgon så går tåget 8.05 från stuvsta och kommer hem vid 4 på onsdag. Det blir alltså inget bloggande förns jag kommer hem på onsdag! 


Innan jag avslutar detta inlägg tänkte jag lägga upp ett klipp som kommer ifrån en organistation som heter "Ung Cancer". Några har kanske sett det, men för de som inte har, titta nu! Det berörde mig väldigt mycket!


Hare bra!  

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards