Veronica

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Veronica Johnsson - 18 september 2011 11:18

Godmorgon! Jag och Linnéa har nyss ätit frukost och städat undan madrassen jag sov på i natt. Nu sitter hon och fixar sina naglar och jag sitter här och bloggar.

Jag har sovit as gott inatt vilket jag alltid gör när jag sover hos Linnéa, det är så tyst och skönt här!


Idag har vi inte planerat något särskilt, jag ska väl dra mig hemåt så småningom eftersom att det är familjemiddag och Linnéa ska åka tillbaka till Växjö idag :/

Jag hoppas vi hittar biljetter billigt så att jag kan komma ner snart, det är så jäkla dyrt att resa med tåg. Men ska prata lite med pappa och försöka deala till mig något ^^.


Skriver mer senare!

  (utfyllnadsbild)

Hare bra!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards