Veronica

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Veronica Johnsson - 19 september 2011 20:37

  På bilden: Selena Gomez. Källa: Martin Luther King

Av Veronica Johnsson - 19 september 2011 18:52

Hejsan!


Sitter just nu framför tv:n med sällskap då A.I.K - Djurgården matchen börjar snart. Vi kommer att soppa planen med dem! ^^


Isag har skolan gått rätt snabbt, vi hade information och kommunikation, entreprenörskap, servicekunskap och branschkunskap, eller vi hade aldrig det sista för Kent var sjukt. Men på Servicekunskapen redovisade vi vårt arbete det gick bra men jag var så jäkla nervös! Mitt hjärta slog i hundar åttio typ! Måste blir bättre på det!


Men efter skolan så åkte jag hem till Diddi med Denis som går i min klass. Vi hämtade även Diddis son på dagis. Jätte söt! Men vi spelade lite kort och bara chillade! 


Men nu börjar matchen så måste hänga med lite!^^

 

Hare bra!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards