Veronica

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Veronica Johnsson - 9 september 2011 20:02

Hejsan! Kom precis hem från en promenad, och så precis att det var idol idag, så nu har jag laddat upp med popcorn och päron cider! Nu är det dags för fredags myys!!


Nu har det börjat!

 

Ha en bra fredagskväll!

Av Veronica Johnsson - 9 september 2011 18:01


De här två låtarna har jag suttit och spelat sönder idag! Älskar Mohombis låt "Maraca"! Så jäää*la bra!!   

Av Veronica Johnsson - 9 september 2011 17:19

Nehepp, ingen respons på tävlingen.. jaja orkante bry mig...

Men här kommer iallfall bilder på det jag köpte idag:


           Det ovanför äf ifrån Gina Tricot


     Kommer ni ihåg att jag sa att jag älskade dessa skor? Nu är de iallfall mina!!   Dessa kommer ifrån Skopunkten!



Av Veronica Johnsson - 9 september 2011 14:53

Hejsan! Har tagit en liten paus från engelska läxan och tänkte skriva lite här. 


Idag började vi som vanligt 8.30 och slutade 11.40 Vi hade engelska och Entreprenörskap. På entreprenörskapen gör vi en rätt kul grej. Vi får en hundra lapp som vi ska försöka utöka via försäljning osv. Så att vi får ut så mycket som möjligt från den hundra lappen och allt vi tjänar går till klasskassan! Så det är nice! 

Vi har hittat på en vad vi tycker är en väldigt bra ide! Vill inte skriva om det här än då jag inte vill att någon ska sno vår ide.


Men idag efter skolan så gick jag Fredrik och Filip (Linnéa försov sig så hon han aldrig till skolan )  till falafelkungen och åt lunch sen så drog vi till tuben, jag gick av vid hötorget och köpte lite grejer på gina och på skopunkten.

Ni får se sen vad jag köpte, men så länge tänkte jag ha en liten tävling om att den som gissar bäst på vad jag har köpt får en länkning!

Så gissa på!  


    Vad tror ni jag har köpt? ^^


Pratade nyss med Linnéa, Filip och Fredrik på skype och vi ska gå o se Harry potter imorgon, jag har redan sett den men inte Filip och Fredrik och jag ser den gärna igen så därför ska jag se den igen!   


Hare bra!




Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards