Veronica

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Veronica Johnsson - 12 september 2011 20:28

  På bilden: Demi Lovato

Av Veronica Johnsson - 12 september 2011 18:49

Ska snart snöra på mig joggingskorna och gå ut på en promenad.

Efter det blir det IDOL! ^^


Hare bra! 

Av Veronica Johnsson - 12 september 2011 16:48

Idag är det exakt 3 år sedan jag satt hemma i soffan och var jätte glad när min kompis Rebecka ringde och sa "Tango har avlivats." Jag var skötare på honom i cirka 1 år. Under den tiden var han min bästa vän. 

Jag får fortfarande ont i magen när jag tänker tillbaka på det telefonsamtalet. Det var det värsta som jag någonsin har haft. 

Det har varit svårt att gå vidare, men till slut har jag lyckats för jag vet att han har det bra där uppe och att han alltid finns i mitt hjärta och jag är glad och stolt över att ha varit skötare på honom! 

Först ville jag bara inte inse att han var borta men sedan insåg jag att man ska inte ändra eller glömma det som hänt, man ska inte sudda bort det på något sätt. För att det är just de här sorliga händelserna som kan göra en starkare. man får någonting att leva för!


För de som inte vet så var Tango en ridskole häst på BRS, och jag vart skötare på honom ca 1 år innan han blev sjuk och var tvungen att avlivas. Han var världens finaste häst och jag älskade honom och kommer alltid att göra det!


Jag glömmer aldrig dig Tango!


R.I.P Tango

1995 - 2008-09-12

  

           

Av Veronica Johnsson - 12 september 2011 09:54

Godmorgon! Sitter i skolan nu och har rast. 

Snart börjar entreprenörskapen där vi jobbar med "100 lappen" projektet.


Sen har vi lunch och efter det har vi servicekunskap och branschkunskap då vi ska göra en fältstudie och köpa en säng och observera hur personalen beter sig mot kunden.


Efter skolan blir det hem och sova typ... Nej men måste plugga inför provet i Information och Kommunikation!


Hörs senare! Ha en najs dag! 

   Utfyllnads bild lånad från google!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards