Veronica

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Veronica Johnsson - 17 september 2011 22:56

Hejsan! Sitter hemma hos Linnea just nu, Linnea håller på och sätta igång "pirater of the carribean 4" och ska nu poppa popcorn! Som ni kanske förstår ska jag sova här i natt, men imorgon så är det familjemiddag, plus att jag ska försöka beställa biljetter ner till Växjö så att jag kan hälsa på Linnea där nere någon gång! Idag har vi inte gjort något särskilt, bara tagit igen tiden som vi inte har träffats på typ!Nu startar Linnea filmen, så vi hörs imorgon!

Av Veronica Johnsson - 17 september 2011 16:11

Hello there sunshines!

Jag har hittils tillbringat dagen tilla att titta på tv, städa rummet, äta lunch och titta på tv igen. Känner att jag verkligen har utnyttjat dagen! ^^ 

Men jag har varit så seg den här veckan så det var väl behövligt! 

Ikväll någon gång ska jag förmodligen sticka till Linnéa och umgås lite med henne när hon har kommit hem. 


Såhär såg rummet ut innan städning:

 

Och såhär ser rummet ut nu:   Skillnad eller vad? 


       

Nu ringde Linnéa precis och sa att hon var på g hem från skärholmen så ska möta henne i stuvsta så måste dra snart!


Hörs i kväll!! Ha en bra dag! 

Av Veronica Johnsson - 17 september 2011 14:11

Filmen verkar bättre än jag trodde!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards