Veronica

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Veronica Johnsson - 14 september 2011 19:18

  På bilden här ovanför kan ni se en utav de plåtarna med fläskpannkaka jag gjorde. Jag vet att fläskpannkakor ska svälla men den här svällde överdrivet mycket! Ni skulle ha sett den innan jag punkterade den lite. Den var enorm! ^^

Men den var god iallafall och det är väl huvudsaken! 


Här är en kass bild på dagens outfit(orkade inte ta bättre):

   Jeans från JC, toppen från H&M och linnet från Gina Tricot!


Hare bra!^^

Av Veronica Johnsson - 14 september 2011 15:54

Hejsan! 

Idag har skolan vart helt ok! Vi vart lite väl övertaggade på sista lektionen, Haha! Det var länge sedan jag skrattade så mycket! Maja, en tjej i min klass, stod framför mig och jag stod snett bakom henne och hon drar huvudet bakåt så att hon knockar min panna och fyfan vad vi började skratta då! Haha, Colan tar verkligen ut sig på mig lite för mycket ibland.. 


Men just nu sitter jag och dunkar musik och snart ska jag städa rummet lite.

Det är dessutom min mat dag idag så snart ska jag ställa mig och gör ugnspannkaka med fläsk (mjölkfri ofc!) Är fääättt sugen på det! ^^


Nu måste jag sätta igång!

   Bilden är tagen förra hösten på min tomt!


Hare bra!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards