Veronica

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Veronica Johnsson - 1 september 2011 20:40

Hejsan! Ligger just nu i soffan och chillar, är helt död i benen efter ridlektionen. Jag märker verkligen att jag inte har ridit på hela sommaren eftersom att jag typ inte har några muskler längre! xP Men jag hade Saga idag, vi hade dressyr men vi red först i skogen och sedan på vallen, Det gick väl sådär, hon var så sjukt springig på vallen men sen när jag släppte spöt så var hon lite seg, så det var lite irriterande. Jag var rätt trött också så orkade typ inte kämpa.. Menmen det kan inte gå bra varje gång! 


Skolan var rätt chill idag, vi hade något som heter resurs dag, som skolan har 5 gånger per termin. Då är man i sina mentorsgrupper och pratar om olika saker. Idag pratade vi om studieteknik och motivation. Efter lunch hade vi "mingel" med chips och pommac i ett klassrum, rätt chill sådär. ^^


Imorgon äre fredag och vi börjar 8.30 och slutar 11.40 Sooooft! 

   Har ingen bild på Saga på den här datorn så det får bli en bild (som Linnéa har fotat) på mig när jag hoppar terräng med Nala för typ ett och ett halft år sedan! ^^

Hare bra! 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards