Veronica

Alla inlägg den 29 september 2011

Av Veronica Johnsson - 29 september 2011 21:32

Hejsan på er! Nu var det någon dag sedan jag bloggade och anledningen till att bloggen har blivit lite lidande är att jag tappar lite blogg sug ibland för att det sedan ska gåupp igen. Sen så har det varit så mycket med skolan så man är helt slut när man kommer hem!


Men idag åkte jag iallafall till stallet och red efter skolan, Alexandra följde också med och fotade så snart kommer den nog lite bilder! ^^ 

Men vi hade hoppning och jag hade Nova, eftersom att det var första gången jag ens red över en bom på hela sommaren så var jag lite "till baka dragen" ibörjan men sen hittade jag lite av flowet när jag hoppade och det var skit kul för det kändes som att jag fick henne as bra över hindrena! Så jag är helt nöjd med hoppningen, det andra behöver jag inte nämna så mycket... ^^


Men nu har jag precis duschat och nu ligger jag och dör lite i sängen, är helt slut! Tur att vi har kort dag imorgon!


Nu ska jag sova så gonatt och sov gött!


Lilla Novis somaren 2010!  

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards