Veronica

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Veronica Johnsson - 3 september 2011 11:04

    Topp från H&M, Jeans från Gina Tricot, Örhängen från Gina Tricot och halsbandet är något gammalt som jag hittade här om dagen.


Här kommer dagens ord också!:

 

Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 3 september 2011 09:53

Godmorgon! I morse vaknade jag av att jack bankade på min dörr, försökte somna om men det är omöjligt med an galning till Jack i huset! ^^


Föresten tror jag att det spökar i mitt rum!Jag hänger alltid mina tofsar på denna:    Men i morse när jag vaknade låg alla tofsar på golvet, och jag är jätte säker på att jag inte har rört tofsarna sen i går morse.     Det är fett creepy, och jag undrar verkligen hur de ramlade ner... Jag kanske hade värsta drömmen där jag typ drog ner alla tofsar eller nåt! Hahah :P


Just nu sitter jag och taggar shopping och klassträff med alexandra på skype och musik!! TAGGARÅÅ!!!   


Ha en bra Lördag, kanske skriver innan jag drar till klassträffen!  

Bra låt!   

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards