Veronica

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Veronica Johnsson - 20 september 2011 19:34

      2 av de artiser som jag lyssnar på mest har släppt varsin skiva idag. Dessa 2 har jag lyssnat igenom idag och båda är väldigt bra!


Lyssna på Jason Derulos skiva på Spotify!


Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 20 september 2011 17:34

Jag har lite tråkigt så tänkte göra ett litet test/ svara på frågor om mig själv som jag hittade på snyggareblogg.se

Del 1:

Vilken svordom använder du mest? Fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?6.15 och 16.45
Var köper du dina matvaror ifrån?Olika, oftast willys eller ICA
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Beror på..
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en systemkamera tror jag, eller ett grymt högtalar system!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?Nej
När var senast någon stötte på dig? ehh, typ aldrig.. :/
Vad åt du till middag senast? Mackor med tonfiskröra
Kan du vissla? nej   
Tittade du på tecknat när du var liten?OFC! Vem gjorde inte det??
Äger du några popband t-shirts?Nope
När flög du senast? Förra sommaren (flög helt ensam :P)
Pratar du några andra språk? Typ engelska o lite spanska
Har du gråtit offentligt? jao
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? kanske en tatuering, det är fett snyggt!
Vad har du med dig in på bion? GODIS! (Största godis grisen här!)
Vad har du för väder? Trist :(
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Har precis börjat på gymnasiet men det är väl Entreprenörskap eller branschkunskap.
När sov du senast på golvet? Haha, låg på golvet förra veckan och pratade med en kompis.
Vilken är din favorit drink? Ehhhh... dricker inte
Gillar du din boendesituation? Ja! nära allt!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? typ 7-8 

Är dina dagar fullbokade och stressiga? ibland
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nej, duktig tjej här! ^^
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 17 :)
Tror du på liv på andra planeter? Ibland..
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Att fortsätta kämpa!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? nej, fyfan åker inte ens bergochdalbana..
Tycker du om att krama folk? om det är rätt personer!
Äger du en digitalkamera? japp
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? inga tror jag..
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? det beror på om det är viktigt eller ej
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej
Är du mörkrädd? lite..
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, Hörlurar och busskort!

Del 2:

Hur bor du: I villa och lägenhet
Brukar du komma i tid: Som sagt... duktig flicka!
Hur lång är du: 165 tror jag
Kan du laga mat: Rätt hyffsad!
Vad jobbar du med/pluggar du: På Nti Gymnasiet och jobabr ibland på Teamsportia i PUB.
Vad har du på dig just nu: Kläder ;)
Har du någon fobi: Spindlar! Att falla och fötter!
Hade du en bra kväll igår:Var hemma hos Diddi! :D
Vilket är ditt senaste inköp: En tröja
Din favoritdryck på morgonen: juice!
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Jobbet
Har du sovit i din egen säng inatt: Yess
Vad hade du sönder senast: Har inte haft sönder något på länge för ovanlighetens skull..
Vem snackade du med senast: Pappa
Varm favoritdricka: har ingen..
Favoritdricka när du är riktigt törstig: SAFT!
Alkoholhaltig favoritdricka: dricker inte.. Fast jag skulle nog säga cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: vet inte.. xP
Saknar du någon just nu: Ja! linnéa, alexandra o emmy!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara dryg, allmänt störande och respektlös
Någon jag stör mig på: JAA!!
Intressen: Att rida!
senaste person du kramade:

Senaste person du ringde: Fredrik
Senaste person som ringde dig: Pappa
Vad drack du senast: Cola
Vill du ha barn: kanske.
Längtar du till din nästa födelsedag: ja
Har rakat dina ben någon gång: jepp
Är du sugen på något nu: GODIS!! xP
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: inga
Använder du hudkräm: borde använda mer
Attraheras du av män med skägg: ehhe vet inte
Micro-pop eller poppa själv: MICRO!! ;P
Brukar du baka: Ja, fett kul! och gott..
Röstade du i det senaste valet: nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jag ska inte klaga! mår pretty good!
Vilken låt lyssnade du senast på: Mistake med Demi Lovato
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej
Vad tycker du är äckligt: Fötter!
Har du pengar på mobilen: Abonnemang! ;)


Haha gissa om jag har tråkigt! xP

Av Veronica Johnsson - 20 september 2011 16:54

Nu är jag hemma från skolan och jag är super trött, har varit trött hela dagen och jag tror att det beror på att jag har varit lite knas i magen. Sista lektionen kändes huuuuur lång som helst men nu är de äntligen över och just nu sitter jag och dunkar lite musik och hoppas på att bli piggare. Kommer väl att gå och lägga mig vid typ 8 idag!


Idag har jag bara lite matte att göra så det är rätt chill sådär. 

Snart kommer nog pappa hem och då ska vi åka och ahndla osv. Men jag skriver senare!


Här kommer dagens look! (Både inne och ute)

     Skinnjacka från Jofama by Kenza, sjal från Ed Hardy, skor från Skopunkten, skjorta från H&M, Linne från Gina Tricot och Jeans från Gina tricot!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards