Veronica

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Veronica Johnsson - 25 september 2011 14:27

Jag är lite utav en the sims nörd och om ett tag så släpps "The sims 3 - Husdjur" vilken jag har förhandsbokat. Idag såg jag att man kunde ladda ner en demo av spelet där man kunde skapa djuren, katt, hund och för första gången hästar. Och när jag skulle göra hästarna så dog jag lite smått! Alla raser man kunde skapa var as söta och man kunde typ inte välja! Jag glömde tyvärr att ta en bild men just nu längtar jag som f*n till det släpps. Därför har kag gjort en nedräknare! :P


Skapa en egen nedräknare gratis - <a href=Countdown.se" width="468" height="60" />

Haha, vilken nörd jag är! xP

Av Veronica Johnsson - 25 september 2011 11:55

Såg nyss detta klipp där någon har klippt ihop Britney Spears låt "I Wanna Go" och Eric Saades låt "Popular" till en låt. Den är rätt bra faktiskt! 


Av Veronica Johnsson - 25 september 2011 11:29

Goodmorning sunshines!

Precis vaknat? Själv vaknade jag och var hur pigg som helst vid typ halv 9... jag vet jag är sjuk!! Btw så har jag drömt de konstigaste drömmarna av alla i natt, de var helt random och konstiga haha!! Orkante förklara för det är typ as invecklat! 

Men när jag vaknade så fick jag ett litet ryck och gick ut på en uppfriskande morgon promenad och sedan åt jag frulle. Ät ALDRIG havre youghurt!!! Ni får MEN för LIVET!! Fick kväljningar av det... 

Nu har jag precis duschat och om ett tag ska jag väl dra till mamma, jag o joakim ska äta där. Ska vara där vid 5 eller nåt. 

Såg nu att det är as långt kvar, shir vad mycke tid man får när man går upp tidigt!


Jaja, ha en bra söndag!

   Dagens Look!:

Topp från H&M, skärpet är min mammas och chinosen är från H&M!


Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards