Veronica

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Veronica Johnsson - 4 september 2011 17:16

Mohombis senaste singel är fett bra tycker jag!


vad tycker ni? 


Hare bra! 

Av Veronica Johnsson - 4 september 2011 15:58

   Från Vero Moda.      Från H&M.  Från Lindex.


Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 4 september 2011 15:47

    Såhär ser jag ut idag! 

Toppen köpte jag igår och kommer ifrån Vero Moda och Jeansen är från JC!


Hare bra!

Av Veronica Johnsson - 4 september 2011 13:51

  Selena Gomez är en artist jag tycker är väldigt bra och jag såg nyss att hon har släppt sitt nya album på spotify nu! Så nu sitter jag och lyssnar igenom det och det låter väldigt bra! Det låter mycket bättre än hennes förra album, vilket jag inte tyckte var så bra.  


Hare bra!  

Av Veronica Johnsson - 4 september 2011 11:55

Godmorgon på er! Just nu står jag i köket och ska börja baka cheesecake tills i kväll då vi ska fira alla som har fyllt år i sommar. 


Igår så mötte jag Linnéa och Alexandra på pendeln in mot stan. Väl inne i stan gick vi till Gallerian och shoppade lite. Eller förstb gick vi och åt och jag tog en grekisksallad. Jag har ätit så mycket snabb mat den här veckan att jag ville ha en riktig sallad alltså! ^^ Men efter det så sprang vi runt i butiker till klockan var ungefär 3 då begav vi oss hem. Eftersom att vi skulle på klassträff senare så gick jag hem till Alex innan och där gjorde vi iordning det vi skulle äta på klassträffen. Vid halv 6 gick vi till banslätt och träffade alla. Det var jätte kul att träffa alla igen, man har verkligen saknat den klassen! Lite senare på kvällen så tände vi en brasa, vilket var as mysigt! Runt halv tio gick jag, alex och linnea hem då Linnéa hade feber, jag hade magknip från allt godis jag ätit och Alex ska tävla idag så då tog jag tåget hem!


       Lite bilder ifrån igår. ^^


Bilder på det jag köpte kommer senare!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards