Veronica

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Veronica Johnsson - 21 september 2011 19:19

haha, ni kommer att få se många sånna här test, det är bra tidsfördriv när man har tråkigt! ^^


135 tonårsfrågor.
- som alla måste göra


- Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? yess
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? jag tror att man kan fastna för någon som man sedan blir kär i men jag tror inte att man blir pang bom kär liksom.
Hur många har du varit kär i på riktigt? 0....
Är du kär just nu? nej...


-Tio frågor om dig själv
Namn? Veronica
När fyller du år? 31 Mars 
Några piercingar? Öronen
Vad har du på dig just nu? Kläder
Vilken årstid är bäst? våren är underbar! Då känner man första värmen efter vintern! :D
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Vaknar när jag inte vill sova mer, äta en bra frukost, hitta kläder dirr och absolut inte behöva stressa!
Vad tycker du mest om hos dig själv? haha, inte min cp mage iallfall! den är helt knas! Får ont i magen så fort jag äter något, har känsligare magen är min brorson som är 2år... 
Vad är du bra på? Lite av varje ;)
Vem älskar du mest på denna jorden?La Family och mina kompisarSover du hellre själv än tillsammans med någon? Beror på..


- 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig ? Linnéa K och Alexandra
Vem är snyggast av dina vänner? Haha vet inte, alla är snugga :)
Vem är mest partyprisse? Linnéa F tror jag allt :P


- 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? Alla står mig nära!
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Yess
vem är farligast i din familj? Jag :P Nejme vet inte..
Vem ser roligast ut i din familj? Ingen 
Vem är coolast? ehhh.. dum fråga... Jag OFC!
vem sover du oftast med? forever alone :'( Hahah :P
Roligaste kvällen med familjen? Måste har vart när vi var i USA! :P


- 10 frågor om idag
Vad har du gjort? Dunkat musik o lagat mat!
Vad ska du göra nu? SOOOOVVAAA!!
Har du gjort något dåligt idag? Det hoppas jag inte..
Vad har du ätit idag? Tacos! :P
Har du duschat idag? nee
har haft flätor inatt? yess
Är du trött nu? jaaaa :P
Vad händer idag? SOOVA!
Går du i skolan? Yess, NTI handelsgymnasium!


- ANNAT
Hur mår du just nu? Har piss ont i magen men annars ska jag väl inte klaga!
Har du piercat dig ? nooo
Är du hungrig nu? naj
Vad är klockan nu just nu? 19.32
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? FB :P

Vem ringde dig senast? Pappa
Vem ringde du senast? Fredrik
Vem sms:a till dig senast? Alexandra
Vem sms:a du till senast? Alexandra


-FAMILilj
Hur länge sen var det du träffa din morsa? nån vecka sen
Hur länge sen var det du träffa din farsa ? igår


- ÖVRIGT
Gillar du punk? inte på mig men kan vara coolt på rätt person
Har du sminkat dig idag? lite


- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? alltis
Vilket är ditt favoritband/artist? DUMMASTE FRÅGAN EVVER!!! ERIC SAADE OFC!!! :P
Vad gillar du för musik? allätare!


- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? ja
Har du fler än 3 jeans? oja!
Har du fler än 5 tröjor? jaaa


- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? yes
Använder du wax? nnope
Använder du ögonskugga? nejs
Använder du kajal? jepp
Använder du hårspray? väldigt sällan
Använder du volymspray? hahha, behöver knappast det.. har redan ett afro! Jag får använda saker för att få MINDRE volym! xP
Använder du mousse? nej
Använder du deodorant? everydy
Använder du skinspray? Nej
Använder du parfym? ja
Använder du läppglans/läppstift? no
Använder du foundition? nej

Använder du rouge? nej
Uppsatt hår eller hängande? Det beror på om mitt hår är med mig eller inte..
Plattar/lockar du håret varje dag? försöker att inte platta


KÄRLEK
Är du kär just nu? nej
Har du kysst någon idag? nej
När kysste du någon senast? .............typ 1:an (grundskolan)
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? vet faktiskt inte, känns som att han aldrig kommer så får väl inställa mig på att vara singel ett tag till.... fast det är rätt skönt ibland! ;)
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nej, fyfan vad bitchigt!
Vem sov du senast bredvid? Linnéa k :P
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän ? - .....ingen
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? nej
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? venne
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? nej
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Vet inte..

Av Veronica Johnsson - 21 september 2011 19:15

 

På bilden: Eric Saade

Citatet: George Santayana  

Av Veronica Johnsson - 21 september 2011 15:56

Hejsan! 

Igårkväll satt jag och tittade runt på olika internet butiker i jakt efter iphone skal. Jag så på Kjell o Company hade några rätt snugga kvar så efter skolan så åkte jag dit och hittade rätt snygga skal, dessutom var det "ta 3 för 149:-" Så då slog jag till på det och köpte 3 stycken plus skärmskydd. Så nu är jag nöjd!


Vi slutade efter lunch idag eftersom att Kent som vi har branschkunskap med är sjuk så jag, fredrik och filip gick och åt på Subway och sen gick vi tillbaka till skolan och fixade det sista på vår "100 Lappen" presentation. Sen drog jag hem och shit vad det har regnat idag! Jag ställde in mina skor i torkskåpet nyss eftersom att de var så blöta. Måste verkilgen införskaffa ett par gummistövlar! Det funkar liksom inte att gå runt i sneaker i det här vädret.. ^^


Men om cirka en timme ska jag göra mat och det blir Tacos! Mums!


   Dessa tre skal köpte jag.      och det blåa använder jag nu!


Hörs senare!

...

Av Veronica Johnsson - 21 september 2011 14:18

Det har släppts en massor med bra musik på spotify den senaste tiden. 

Här är några exempel:


Norlie & KKV – När jag går ner

John Dahlbäck – One Last Ride - Radio Edit

Agnes – Don't Go Breaking My Heart

Loreen – Sober

Jason Derulo – Fight For You  

Super bra!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards