Veronica

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Veronica Johnsson - 13 september 2011 21:24

Hittade två bra ordspråk idag:

 

På bilden: Taylor Lautner

Av Veronica Johnsson - 13 september 2011 21:11

Hejsan! 

Som ni nog har märkt har jag inte bloggat idag och anledningen är att jag inte har haft någon lust och att jag glömde bort bloggen helt enkelt. 

Men jag tänkte att jag släger in ett inlägg nu istället.


Har precis kollat på IDOL, många bra idag osv. 


Annars så hade vi prov idag på information och kommunikation och det gick bra, jag tycker att det var super enkelt, problemet är bara att jag har svårt att förklara saker, så om han inte förstår så får jag säga till honom via ord, då jag förklarar bättre..

Men annars så var jag as trött när jag kom hem men gick med Camilla och handlade tacos, det var hennes mat dag idag. Så lagade hon mat medans jag pluggade för matte provet som är imorgon. 


Juste fick små cola burkar av Camilla idag, hon har tydligen massa och jag kanske ska få ännu mer snart. De är fett söta!! Och det är fett smart med sånna små burkar. Det är som små shotar som jag brukar kalla dem!  

Skit söta:

  Det är endast 0,15 cl i dessa små shotar!^^  (bild tagen med mobil kamera i kass belysning)


Hare bra!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards