Veronica

Alla inlägg under februari 2013

Av Veronica Johnsson - 20 februari 2013 17:04

Sportlov!! Kan man säga för nybörjare det bara praktik torsdag och fredag sedan så är det lov i en vecka! Skönt!

Dagen idag har varit väldigt effektiv och jag har lämnat in massa uppgifter idag och gjort ett matteprov så nuvät jag helt slut! Men än är inte dagen slut, ska nämligen till Linnéa snart och umgås med henne och hennes kille, som fyller år idag, och Alexandra! Det blir trevligt.

...

Av Veronica Johnsson - 19 februari 2013 20:08

             

Av Veronica Johnsson - 19 februari 2013 18:14

Nu är jag äntligen hemma, men nu ska jag dessvärre sätta mig och plugga matte, vi har nämligen matte prov i morgon.  

Fun times! -.-


På eftermiddagen idag så har allt handlat om våra företag och att förbereda inför mässan som är om exakt 1 måndag! Man måste fixa inredning, väggar, golv, broschyrer, loggan, prodkuter, kläder osv osv. Listan är oändlig känns det som, men det kommer nog att bli kul när man väl står där, när allt är klart. Efter skolan pratade jag med min mentor och jag ska göra upp en lista med mina mål och ska visa den för henne vecka 13 eftersom att jag har haft så dålig motivation till allt de senaste månaderna, så ska fixa den på sportlovet tror jag! 


Måste verkligen plugga nu! 


     

Längtar tillbaka <3

Av Veronica Johnsson - 18 februari 2013 19:13

 

 

Topp från Gina Tricot, Jeans från Gina, Sjal från Kias salong och halsbandet är massa ihop satta saker.


Jag måste försöka hitta ett nytt ställe i huset att fota outfit bilder på! Mitt rum har ett gult ljus från lampan och det blir så fult med allt i bakgrunden, men vi har typ inga bra ställen där vi har helt fria väggar, men får leta imorgon! ^^



Av Veronica Johnsson - 18 februari 2013 14:16

Jag slutar snart, idag har varit en bra dag men ändå seg är rikigt skoltrött nu, ska prata lite ned mentorn sedan och får lite tips så att jag kan bli lite motiverad igen! Men om en vecka är det sportlov så nu är det bara att hålla ut!

Just nu planerar jag inför möten som vi ska ha med UF företagen och inför mässan som är 18 mars, kom förbi och titta då vet ja!

Här kommet en bild från igår när jag var hos Linnéa vi bakade kärleksmums och sedan satt vi och snackade i några timmar haha, tiden bara flög iväg! <3

Av Veronica Johnsson - 17 februari 2013 21:37

Jag har varit rädd så länge för förändringar och lurat mig själv att är det meningen så kommer det att hända, men jag har insett att man inte bara kan sitta och rulla tummarna och tro att andra ska förverkliga mina drömmar, det är skit läskigt men jag ska lyckas och om jag inte ens försöker kommer jag alltid att ångra mig. Jag ska försöka uppfylla mina drömmar och går det åt skogen så har jag iallafall lärt mig något utav det! "Its not about the happy ending, Its about the story". Vad vore livet om allting var förutsägbart?

Av Veronica Johnsson - 17 februari 2013 17:43

Dagens Låt:

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards