Veronica

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Veronica Johnsson - 4 februari 2013 11:10

Jag glömde helt bort att bloggen fyllde 2 år den 20:e Januari! Det är sjukt hur fort tiden går och jag brukar gå tillbaka lite ibland och se vad jag gjorde för 1/2 år sedan och jag verkligen se hur jag har förbättrat mig när det gäller skrivandet och att ta bilder, så det är kul att se! Det är därför jag gillar att ha blogg för nu kan man minnas saker som man kanske inte hade gjort annars!


 

Jag för 2 år sedan, foto av Alexandra Lengquist

Av Veronica Johnsson - 4 februari 2013 10:48

Hej! Är tyvärr hemma idag igen, igår kände jag mig lite febrig på eftermiddagen och var rätt varm i kroppen, är fortfarande rätt varm i kroppen men jag ligger på 36 grader så det är nog bara att kroppen "kämpar" mot det här jäkla förkylningsviruset. Det var kanske lite dumt att vara borta typ hela helgen istället för att vila, men nu får jag göra det bästa av situationen. 


Imorgon måste jag iallafall pallra mig till skolan har mycket grejer att göra nu och sedan måste jag fortsätta att hålla mig frisk för på torsdag börjar praktiken och då vill jag göra det bästa intrycket jag kan! Jag har somsagt från och med torsdag praktik varje torsdag och fredag fram till sommarlovet, med undantag för lov, så det ska bli kul. Jag ska praktisera på Gina Tricot på Götgatan! ^^


Hoppas ni har en roligare dag än jag, nu blir det film!


 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards