Veronica

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Veronica Johnsson - 11 februari 2013 17:12

     

Topp- Supré, Jeans från Gina och sjal från  Paddys market i Syndey


Hej! Hoppas att allt är bra med er? Själv är det väldigt bra faktiskt, fortfarande förkyld men just nu orkar jag inte vara deppig över det! Lyssnar på bra musik och glömmer det ett tag istället!


Imorgon är sista dagen i skolan för den här veckan, för på onsdag har vi studie dag och sedan är det praktik Tors-Fre. Så det är rätt skönt, på studiedagen ska jag gå på bio med Denise, vi ska se "Ego" den verkade bra. Dessutom måste jag köpa 2 födelsedags presenter! 


Vi har idrott imorgon och då ska vi redovisa/dansa en koreografi som jag har satt ihop med Petra, Maja och Denise till en låt, Not Myself Tonight med Christina Aguilera. Riktigt bra låt och jag har nyss övat in stegen och jag tycker att vi ha gjort ett bra jobb. Det ska bli kul, jag tycker att det är skit kul att dansa! ^^





Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards