Veronica

Alla inlägg den 3 februari 2013

Av Veronica Johnsson - 3 februari 2013 18:42

Är helt slut efter att ha lekt med Jack hela dagen. Jag har blivit lite sämre idag, med förkylningen så har varit väldigt trött idag så kärnkraft kom hem från Linnéa så somnade jag på soffan och sedan lekte jag med Jack och nu vill jag bara sova igen ^^ är helt slut.

Men de håller på att göra mat nu och det blir raggmunk och bacon!<3 så gott! Men medans de steker så kollar jag på Avengers ^^ hehe lat..

Av Veronica Johnsson - 3 februari 2013 14:16

         

Jag kommer ihåg den har dagen som en väldigt glad och lycklig dag. Det var i slutet av Februari, solen lös och det avr rikigt varmt för att vara Februari och jag och min mormor gick på en promenad längs kajen i slussen upp mot kungsan förbi slottet och mot gamla stan. Vi hade väldigt trevligt och jag hade kameran med mig så fotade alla fåglar som hade börjat komma till hamnen och allt var bara på topp den dagen!   

Av Veronica Johnsson - 3 februari 2013 11:26

Hej! Sov hos Linnéa igår, det vart så sent efter Melodifestivalen så jag stannade kvar och vi tittade på "P.S I love you" som gick på 4:an, gud vilken fin film det är. Jag gillar den verkligen!


Vad tyckte ni om Melodifastivalen igår då? Jag tycker väl att låtarna inte var de bästa och jag har börjat tänka att de som är med i mello borde lägga ner mer tid på sina låtar. Det känns som  att de har suttit i 10 minuter och bara slängt ihop några ord som låter lite bra. Jag tyckte väl att David lingren var bra och Eric Gadd också. Jag tyckte David var duktig som kunda dansa så mycket men ändå sjunga samtidigt. Det var ju också en del tekniska fel, men i övrig så var det i helhet ett bra program, jag tycker verkligen att Danny och Gina gör ett bra jobb och jag fick lite men för livet när jag såg mellanakten, när Danny fick på sig en lite... speciell dräkt haha, jag blev helt chockad typ ^^ och man försåt ju varför de har med honom ;)


Haha, orkante x)

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards