Veronica

Alla inlägg den 23 februari 2013

Av Veronica Johnsson - 23 februari 2013 21:30

Nu när man längtar till våren och sommaren så kan jag inte sluta tänka på alla härliga outfits man kan tänkas använda i sommar. Jag kommer nog köra mycket militär inspirerat, med min militär väst men även lite street rockigt med skinnjacka och sneakers eller ett par snygga boots som jag vill införskaffa mig! Jag är ingen person som använder mycket klänningar men jag skulle vilja hitta en snygg långklänning att ha tillvardags men också lite till fest osch också. Jag längtar till vi ska till London, kan tänka mig att man kan hitta mycket snyggt där! 


     

Jag är väldigt förtjust i den här "kavajtröjan" från Gina Tricot. Snyggt om man vill se lite preppy ut! 

      

Färg kommer jag nog också köra en del på i vår och i sommar! Bara enkla toppar i kontrast till svarta jean eller boyfriend cut.

   

 Måste införskaffa fler skjortor!

   

Älskar outfiten, simpel men snygg!

    



Samtliga bilder är från Gina Tricots hemsida förutom den sista på bootsen som är från Skopunkten!

Mys

Av Veronica Johnsson - 23 februari 2013 20:35

Känner att jag ligger bra här i soffan! Robin och Ralf Gyllenhammar har nog varit bäst hittills! Men hoppas att Ulrik är bra.

Av Veronica Johnsson - 23 februari 2013 19:16

Gjorde nyss en smoothie av blandade bär, vanilj och jordgubbssoyghurt och lite vatten. Det vart supet gott! Ska mumsa på den tills mello börjar!

Av Veronica Johnsson - 23 februari 2013 14:33

Army Of Two -Olly Murs

Av Veronica Johnsson - 23 februari 2013 12:21

Tumblr_m9mik9hrh91r8588co1_500_large

Såg på filmen "Magic Mike" igår, haha. Bra film, kanske ingen direkt handling men det är en massa snygga killar med i filmen så ja, haha bra film att kolla på när man är lite sjuk! ^^ Men jag tycker att iallafall de flesta tjejer bör se den!   

Av Veronica Johnsson - 23 februari 2013 10:58

Nämen tjena kexet står du här och smular? Haha, fråga inte... Åååhhh vad skönt det är med helg och att också veta att när helgen är slut så har jag en hel veckas ledighet! Så underbart!! ^^ 


Jag började dagen med en lång och könt dusch, rakade benen och smorde in mig i bodylotion sedan så nu känner jag mig rätt fräsch, måste bara duscha håret också. Vadå duschar du inte det på samma gång? Nej, för duschen i ute rummet som ligger precis utan för mitt rum gör så att min hår blir jätte torrt när jag duschar där jätte skumt så jag duschar håret vid badkaret istället. Vet inte varför det blir så torrt för ingen annan dusch jag använt gör så... KNAS! 


Hur ser min sportlovs vecka ut då? Jag vet än sålänge att på tisdag ska jag på utlandstudie rådgivning i stan klockan 15.00 och på onsdag ska jag på teater med mormor och min kusin Marcus, vi ska se "Peter Pan och Wendy". Men annars hoppas jag på lite jobb och om inte det så får jag väl hitta på något annat! vi får väla se ;) 


Det är förresten fint väder idag så man kanske ska ge sig ut på en liten promenad! 


Bild från Midsommar på Ramsö förra året!   

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards