Veronica

Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Veronica Johnsson - 21 februari 2013 19:34

Jag har läst Andreas Wijks blogg ett tag nu, just nu har han ett problem med hjärtat, jag vet inte exakt vad som hänt. Men den synen han har på situtationen är förvånandsvärd. Jag vet inte om det är för att hålla en god ton i bloggen eller inte, men han skriver inte inläggen som om det har förstört hans liv utan något som han tyvärr har varit med om men får göra det bästa av situtaionen. Han känns otroligt stark och är en väldigt stor inspiration för mig. Jag var bara tvungen att skriva detta för jag blir så himla glad för hans skull, som är så lugn i situationen! En rikig kämpe kan man säga!


Kämpa på!

Av Veronica Johnsson - 21 februari 2013 19:12

Godkväll! Har precis ätit tacos och nu tittar jag på two and a half men, najs! Imorgon är det freeedag och sedan är det sportlov! Fyfan vad skönt, jag har bara gått och längtat hela dagen haha! Men praktiken på Gina idag gick bra och sådär. Men är super trött i benen! 


 

Har ingen ny tagen bild!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards