Veronica

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Veronica Johnsson - 7 februari 2013 19:34

Första dagen på praktiken har gått jätte bra, eftersom att jag har jobbat i butik förut så kom jag rätt fort in i arbetet så det var skönt! Dock mådde jag inte så bra, helt tung i huvudet och det kändes som att jag skulle somna hela tiden efter lunch så jag tror att imorgon blir det att vara hemma. Det känns inte så kul att vara hemma andra dagen på praktiken men känns det typ som att man svimmar när man springer runt i butiken så borde de förstå liksom och jag har ju försökt varje dag. 


Lär bli att vara hemma hela helgen också, synd för Linnéa fyller ju 18 imorgon :( Men det är nog bäst att jag blir frisk. Dock måste jag typ gå på en utlandstudie mässa på lördagför jag har redan missat en mässa och snart så är det för sent liksom så får dra mig dit iallafall. 


Nu ska jag sluta sprida negativitet haha, skit deppigt inlägg ^^


Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards