Veronica

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Veronica Johnsson - 20 februari 2013 19:33

 


T-shirt och Jeans från Gina, sjal från Australien. Hade mina röda converse till!



Sämst outfitbilder, men orkar verkligen inte ta bättre! Jag skulle ju ah åkt till Linnéa idag men jag kände att när jag kom hem så var jag helt slut, och att jag inte orkade lyfta på arslet dessutom började jag känna mig mer förkyld igen nu under dagen och på företagsekonomi lektionen(sista) somnade jag nästan, jag orkade liksom inte hålla mig vaken. Men det har varit massa prov och inlämningar idag så jag antar att det är anledningen! Är säkert piggare imorgon:  

Av Veronica Johnsson - 20 februari 2013 17:04

Sportlov!! Kan man säga för nybörjare det bara praktik torsdag och fredag sedan så är det lov i en vecka! Skönt!

Dagen idag har varit väldigt effektiv och jag har lämnat in massa uppgifter idag och gjort ett matteprov så nuvät jag helt slut! Men än är inte dagen slut, ska nämligen till Linnéa snart och umgås med henne och hennes kille, som fyller år idag, och Alexandra! Det blir trevligt.

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards