Veronica

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Veronica Johnsson - 2 februari 2013 17:20

Jag och Linnéa har somnat på hennes säng, eller jag vaknade typ precis. Men vi var ju ute och gick runt tullinge sjön, det var jätte skönt och trevligt perfekt väder för promenad liksom. När vi kom tillbaka till Iinnea så satt vi och pratade en massa om allt möjligt tills vi sedan började känna oss väldigt trötta och till slut somnade vi.

Ska äta här ikväll och kanske kolla på mello som börjar idag. Måste ju se hur Danny och Gina sköter sig! ^^

Bild sedan nyår 2011/2012 :)

Av Veronica Johnsson - 2 februari 2013 10:23

Godmorgon på er alla! Jag har precis vaknat och nu siter jag och äter flingor, med soyghurt och russin, älskar att äta det, känns som att man får mycket energi för dagen. 


Idag är det ju lördag och Linnéa kom ju hem igår så idag ska vi hitta på något och vi ska nog gå ut och ta en promenad i det här härliga vädret! ^^


Jag igår :)  

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards