Veronica

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Veronica Johnsson - 14 februari 2013 20:39

Idag kan man se hur många inlägg på Facebook och instagram som helst som handlar om alla hjärtansdag, antingen att det är ett hittepå och att det är överskattat eller att man ska visa kärlek varje dag. -.- Skärp er förfan, varför firar man jul? Jo för att visa uppskattning till familj och vänner, "ska man inte gör det varje dag?" Det är exakt samma sak.

För alla hjärtans dag handlar inte om att du har en pojkvän eller inte eller att du måste ha en dejt. Det handlar om att kanske visa lite extra uppskattning till sina kompisar, familjen och sin älskade om man har någon! Ja man ska visa det varje dag men i samhället vi lever i så är det lätt att glömma bort det ibland och då är det perfekt med en dag som påminner än att visa kärlek och omtanke till sina nära och, för ett tag sedan förstod inte jag heller vad den här dagen innebar. Jag trodde att eftersom att jag aldrig varit tillsammans med någon så skulle jag inte tro på kärlek heller... Så fel jag hade! Som sagt så handlar det om mer än om man har kille/tjej eller inte! Och du som är singel visar bara att du är stark nog att leva ditt liv själv men sluta inte tro på kärleken för det är bog det som binder ihop oss alla! :-)

Av Veronica Johnsson - 14 februari 2013 20:23

Tre bilder från igår:

<3

Av Veronica Johnsson - 14 februari 2013 20:21

Glad alla hjärtans dag på er! Jag skulle ha bloggat tidigare via datorn med den fick spel och jag är lite orolig över att den har virus så ska be i skolan om hjälp med det sedan!

Men idag gick det bra på praktiken, börjar verkligen komma in i allt nu så det är skönt och imorgon är det fredag!! Får se vad jag gör då!

Firar dagen med allahjärtansdag morötter ^^

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards