Veronica

Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Veronica Johnsson - 1 februari 2013 14:16

   

Jacka från Jofama by Kenza, Skor från Skopunkten, Jeans från Gina, Topp från Cubus och hoodie från H&M

 


Såhär har jag sett ut idag, jag gillar verkligen dessa "boyfriend" jeans, jag tycker att det är super snyggt och tror att jag ska försöka hitta ett par ljusare som man rullatr upp benen på. 


Av Veronica Johnsson - 1 februari 2013 13:05

Hejsan! Solen lyser idag och som vanligt då är jag på härligt humör! Jag har slutat skolan och precis varit på thaien med Denise L, Denise v och Petra. Men nu sitter jag på tåget och ikväll så ska jag spela badminton med Jake, pappa och några, haha borde egentligen inte med det är så kul!

Juste idag kommer Linnéa hem också så imorgon lär jag hitta på något med henne, ibland älskar man livet! ^^

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards