Veronica

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Veronica Johnsson - 22 februari 2013 15:44

Det känns som att min blogg är super tråkig just nu, skriver bara om att jag är sjuk hela tiden. Menmen... Jag har varit hemma idag eftersom att jag har kännt mig febrig. Det är så irriterande, för på måndagarna känner jag mig hyffsat frisk sedan blir det värre och värre ju längre veckan går, sedan är det helg då blir jag lite bättre och på måndagen mår jag hyffsat bra igen och ja, ni kanske förstår? Jag är så trött på att vara sjuk, jag kan inte träna, jag får ställa in planer ibland för att jag känner mig för dålig och jag orkar inte koncentrera mig i skolan och det hjälper knappt att jag är hemma och ligger i sängen men när jag väl är uppe blir jag sämre!? Förstår ni? Jag blir galen, det konstigaste är att pappa har exakt samma sak och han gick till läkaren, det läkaren sa var "det är bara att vänta ut det". Det var för 5 veckor sedan och jag varit dålig sedan innan julafton!!?? Samma sak hände förra året, då va jag sjuk tills jag svimmade precis innan sommarlovet från typ efter nyår. Då låg jag hemma i 2 veckor och då vart jag äntligen frisk, för att sedan bli sjuk igen i slutet av sommaren??!! asså vad fan? Jag äter mat, jag äter vitaminer, jag äter frukt och grönsaker. Läkarna hittar ingenting heller, det är det som gör mig mest frustrerad...


Sorry, blir bara lite trött på det hela, jag försöker ju göra det bästa av situationen men man får väl ha sina dropdowns ibland?  


Jag hoppas att ni har en bra fredag!


 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards