Veronica

Alla inlägg den 13 februari 2013

Ego

Av Veronica Johnsson - 13 februari 2013 21:15

Filmen var skit bra, jag är inte så förtjust i svenska filmer allmänt, jag tycker att de har en tendens att bli för deprimerande och jag gillar inte att se såna filmer. Den var ju lite sorlig men inte så att det tog överstyr utan det var en bra mix. Så jag gillade den väldigt mycket! 


Jag älskar Mayline Hedreul, hon har varit med i Linas kvällsbok blandannat, tycker att hon är en rikigt bra skådespelerska och Martin Wallström (huvudpersonen) är också rikigt duktig på att spela så det är ett plus! Men jag rekommenderar den verkligen!


 

Av Veronica Johnsson - 13 februari 2013 12:25

Hej på er! Gud vad skönt det är att vara ledig idag och få sova ut mitt i veckan! Jag ska möta Denise vid TC klockan 3 så fram tills dess ska jag bara ta de lugnt och titta på film. 


 

Bild tagen sommaren 2011 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards