Veronica

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Veronica Johnsson - 9 februari 2013 20:05

Laddat upp med popcorn framför tv nu! Hoppas att dagen bidrag är bättre än förra veckan! ^^

Av Veronica Johnsson - 9 februari 2013 19:40

Hejsan! Ännu en lördag har snart passerat och jag har suttit och tittat på en massa serier och en film, Narnia. Jag tänkte på när Camilla alltid sa att hon ryser när de i slutet ska kriga mot häxan och hennes armé och de skriker "For Narnia, For Aslan" och det är sant, jag vart helt rörd när jag såg det idag haha. Jag har blivit för känslosam när jag tittar på filmer. Förut grät jag aldrig till filmer, den första filmen jag grät till var "The Last Song". Men nu händer det typ hela tiden och jag fattar inte varför, haha. Igår när jag tittade på Paradise Hotel så åkte en kille om heter Dennis ut och han hade varit där från början och var min favorit och när han åkte så grät alla, tillochmed jag. Jag blir nästan orolig för mig själv ibland haha! 


Jag har knappt kolla ut genom fönstret idag, har verkligen inte orkat så fort jag gör något blir jag jätte trött så jag tror att den här helgen med vila kommer att göra mig rikigt gott! :) 


Flummigt inlägg, men jag vet inte vad jag ska skriva om. Det blir nog roligare sen när jag blir lite friskare! 


 


Av Veronica Johnsson - 9 februari 2013 12:00

                                           



Av Veronica Johnsson - 9 februari 2013 00:14




         

      Jag har hjälp min brorsa att fota honom inför en modell grej och jag använde min borsa Timmies systemkamera, Canon 550 D om jag inte minns fel. Lite dåligt ljus, men jag giller bilderna ändå! ^^

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards