Veronica

Alla inlägg under februari 2012

Av Veronica Johnsson - 23 februari 2012 21:00

Hon är så bra tycker jag! Hon har en röst som inte liknar någon annan vilket är kul att höra! Underbar låt!

Av Veronica Johnsson - 23 februari 2012 20:23

Jag är ett rikigt fan av citat, jag älskar att sitat och läsa dem för det ligger ofta mycket logik i dem!


Här kommer mitt absoluta favorit citat: 

"Life is a climb, but the view is great", vilket kommer ifrån filmen "Hannah Montana: The movie".

Det är citatet jag även har på min header.

Jag tycker ockå om citatet; "Var dig själv, alla andra är redan upptagna"





Av Veronica Johnsson - 23 februari 2012 20:15

Nu är jag hemma från stallet och har ätit lite! 


Jag fick underbaraste Belle idag! Vi hade markarbete och till en början gick det lite knökigt men när jag hqade börjat lära mig henne lite så gick det as bra! Vi gjorde ett par super bra övningar, och lärde mig mycket, orkante förklara dock xP

Men jag är nöjd med dagens ridpass! 


Fina Belle!^^  

Av Veronica Johnsson - 23 februari 2012 16:28

Hejsan! Sitter just nu i smedjan i stallet och äter lite mellis! Nudlar och svartvinbärs mer! :-P Jag börjar inte förens om en timme, vi slutade tidigare från sevicekunskapen idag, därför är jag rätt tidig!Skolan har varit rätt chill idag, dock vart jag super tröt ät efter idrotten, vingade styrke träning och jag dog halvt! xPPå matten var hjärnan helt far away från mig jag räknade typ fem tal sen orkade inte min hjärna tänka längre så då gav jag upp.Vi hör mer ikväll, hoppas jag får Belle eller lussan idag! :-D

.

Av Veronica Johnsson - 22 februari 2012 20:15

Picc-5fnfzxtl5-237277-500-335_large

Av Veronica Johnsson - 22 februari 2012 19:32

     

Linnéa och jag på nyår! ^^

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards