Veronica

Alla inlägg under februari 2012

...

Av Veronica Johnsson - 7 februari 2012 19:14

Slänger förengångskull ut en dagensoutfit bild!^^

Av Veronica Johnsson - 7 februari 2012 18:38

Jag har inte en viktigt person i mitt liv. Jag har flera! Hela min familj och mina vänner är otroligt viktiga för mig! Utan dem kommer man ingentsans! 


Av Veronica Johnsson - 6 februari 2012 17:07

När jag jobbade idag fick jag ett mess om att mina böcker från adlibris har kommit, vet inte om jag kanske glömde nämna det. Men så efter jobbet drog jagh dirr till stuvsta och hämtade paketet och snart ska jag börja läsa 1:a av 3 böcker: "Hungerspelen". Den verkar var sjukt spännande så antar att resten av dagen kommer att spenderas åt att läsa!  


Jobbet var helt ok idag, lite småseg som vanligt på måndagar. Det är tråkigt att det är sista praoveckan! Det är så roligt att jobba på team sportia alla är så sjukt schysta! Vill nästan sluta skolan och börja jobba där, sååå mycket roligare!  


 

Här är en bild på alla böcker som kom i paketet, "Hungerspelen", "Döda flickors dans"(forstättning på vampyrerna i morganville som jag nämnt förut), och "Blue Moon" fortsättning på "Evermore" som jag läste för ett tag sedan!

  

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards