Veronica

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Veronica Johnsson - 12 februari 2012 18:46

Asså jag dog lite!

Av Veronica Johnsson - 12 februari 2012 18:29

Hej!


Sitter ny duschad och fräsch här framför datorn och dunkar hög musik, är lite irriterad... När jag duschade så skulle jag öppna duschtvål flaskan och då flög det tvål in i mitt öga så det börja svida som fan och jag började typ böla o allt för att det gjorde så jävla ont, haha! Nu känns det som att jag har något i ögat och så fort jag tar på det gör det ont, dessutom är det helt rött och allt.. FYFAN jag var ju på as bra humör! Aja shit happens eller nåt.


Idag så tog jag och alexandra tåget från Växjö vid 10 imorse och vi var i stockholm runt 14. Då åkte jag hem, lämnade väskan och åkte och städade, var så sjukt död efter att ha suttit och åkt tåg, man blir verkligen trött av det haha xP


Nu ska jag packa ur den där jäkla väskan! 


Bilden är tagen när jag var i Växjö i höstas! :)  

Hare bra!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards