Veronica

Alla inlägg den 28 februari 2012

1D

Av Veronica Johnsson - 28 februari 2012 19:30

Klicka för att stänga bilden

Av Veronica Johnsson - 28 februari 2012 18:58

 

Här har vi alla mina kusiner plus mamma, brorsa och moster! Den här bilden är tagen 09, så jag har vuxit lite sen dess om man säger så xP


Av Veronica Johnsson - 28 februari 2012 17:29

Hello sunshines!!


Idag mår jag as bra av någon anledning! Troligtvist det underbara vädret!!!  


Imorse så hann jag bara äta frukost sedan ringde pappa och ville ha hjälp med ett litet design jobb, inget stort, skulle göra en inbjudan till något evenemang. När jag var klar med det runt halv 1 så åkte jag in till stan och då var det as soligt! Jag hann bara gå till 3 butiker innan jag hade shoppat nog för idag, haha ganska lyckat må jag säga! ^^


När jag var klar i stan åkte jag hem och lämnade påsarna sedan bytte jag om till tränings tightsen och snörade på mig skorna och gick ner till huddinge för att handla mat, idag ska jag göra någon krov gryta som jag såg något recept på. Det såg gott ut så hoppas att jag kan göra det lika bra! ^^


Här är lite bilder på det jag shoppade idag(hade lite tråkigt så agerade lite modell xP) och sist dagens outfit!:

Jackan(som jag älskar) är från H&M, toppen och Jeansen(som jag också älskar) är från Gina tricot och skorna(som är totalt underbara) är från Skopunkten  


Toppen är från H&M och Jeansen är från Gina tricot  


Dessa är från Gina Tricot


  

och här har vi dagens outfit, och även dagens dåligaste bild dåra!

Toppen är från H&M och Jeansen är från Gina, fan vad allt kommer ifrån de ställena! x)


Hoppas ni haft en awesome dag, utan egentlig anledning har jag mått super idag och varit as glad!    

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards