Veronica

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Veronica Johnsson - 15 februari 2012 21:22

God kväll!


har precis kommit hem från farmor. Vi var och fikade hos henne eftersom att hon fyller år idag. Som vanligt blev man övergödd med godsaker haha. När man åker därifrån väger man liksom 3kg mer än innan typ. xP


Nä, nu ska jag sova är så sjukt trött!! Imorgon är det btw torsdag vilket innebär stallet!! :D Hoppas jag får Belle eller Lussan! :)


God natt!!

Av Veronica Johnsson - 15 februari 2012 17:38

hejsan!


Kom hem från skolan för ett tag sedan och nu har jag suttit framflr datorn och lyssnat på musik och kolalt runt lite på internet. Har även snackat lite med min pappa om mitt val av inriktining som vi ska göra i 2:an. Vi får välja mellan "Marknadsföring", "Butik och försäljning" och "Bussniess school" och jag tror att jag kommer ta Bussniess school eftersom att det innehåller alla områden jag vill plugga. Dock är det jäkligt mycket plugg och rätt mycket matte vilket jag har varit lite orolig över. Jag klarar igentligen av mycket plugg fysiskt men inte mentalt, men jag känner att jag måste försöka om jag vill uppnå mitt mål här i livet! aja, får se hur jag gör!


Jag hämtade mitt omdöme från min APL plats idag också och jag är riktigt nöjd med feedbacken! Hihi! :DD


Nu måste jag plugga lite branschkunskap, ha det bra!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards