Veronica

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Veronica Johnsson - 19 februari 2012 18:34

Asså fan vad jag älskar denna låt inklusive texten, så jävla skön! :D




Du vet mycket väl vad du gjort 
*Gjort, gjort mot mig* 
Den där blicken du ger mig är gammal nu 
*Nog för mig* 
Jag vet hur du funkar jag kan dig ut och innantill 
Så hälsa ditt hjärta att allt är slut 
*Död för mig* 


Ja dina lakan är konfetti nu ska himlen bli vit 
Allt du brände ner, låt det regna ner 
Jag kastar ut det sista av dig som finns kvar i mitt liv 
Jag kunde dö för dig, nu är du död för mig men 


Det finns saker jag saknar 
Typ när vi var nakna 
Nu brinner din tavla 
Nu ligger dina kläder ute på gatan 
Och jag går i dagar 
I tröjan du hatar 


Okej, äntligen slipper jag allt ditt tjat 
Och pastan du lagade var katastrof 
Så ha det bra, vi hörs, vi ses, i dina drömmar 
Vill tacka för tiden vi haft 
Men fuck allt du sagt 
Att du vart i min famn varje natt gör mig kall 
Den brinnande bilden av oss den håller mig varm 


Ja dina lakan är konfetti nu ska himlen bli vit 
Allt du brände ner, låt det regna ner 
Jag kastar ut det sista av dig som finns kvar i mitt liv 
Jag kunde dö för dig, nu är du död för mig men 


Det finns saker jag saknar 
Typ när vi var nakna 
Nu brinner din tavla 
Nu ligger dina kläder ute på gatan 
Och jag går i dagar 
I tröjan du hatar 


Jag kan aldrig vara den du vill att jag ska vara baby 
Ja du borde veta bättre 
Ringer fyrtio gånger och du tror att jag ska svara baby 
Ja du borde veta bättre 


Jag kastar ut det sista av dig som finns kvar i mitt liv 
Brukade gå ner för dig, nu är du död för mig men 


Det finns saker jag saknar 
Typ när vi var nakna 
Nu brinner din tavla 
Nu ligger dina kläder ute på gatan 
Och jag går i dagar 
I tröjan du hatar 


Nu brinner din tavla, nu brinner din tavla 
Nu ligger dina kläder ute på gatan 
Nu brinner din tavla, nu brinner din tavla 
Nu ligger dina kläder ute på gatan

Av Veronica Johnsson - 19 februari 2012 17:33

She will chase you around for a little while, But there is gonna be a day when she is gonna stop running in circles around you. She is going to get over you & at that very moment you're going to wish you had let her catch you.



Av Veronica Johnsson - 19 februari 2012 13:59

 

Ny bild, togs idag.


Gammal bild:      

Av Veronica Johnsson - 19 februari 2012 13:01

Hejsan!!


Imorse när jag vaknade så åt jag bara frukost sedan så gick jag ut på promenad, tränade lite styrka och se tog jag en lång dusch och efter smörjde jag in mig riktigt noga osv. Nu har jag även fixat naglarna! Värsta uppfräschnings dagen typ! Men det var skönt, nu känne rjag mig som en ny person. 


Har varit lite nere idag eftersom att det hände en liten sak imorse men det känns as mycket bätter när manhar fått ta hand om sig själv lite!


Ha en bra söndag! 


 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards