Veronica

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Veronica Johnsson - 20 februari 2012 19:36

 

Jag och Linné var och såg på allsång på skansen när Eric Saade och Hoffmaestro var med!   

Av Veronica Johnsson - 20 februari 2012 19:11

Jag kom precis hem från Linnéa. Hon har sportlov nu så efter lunch kom hon till min skola och var med på mina två sista lektioner. Efter skolan åkte vi hem till henne och åt lite mat och vi pluggade faktiskt lite också! 

Nästa vecka när jag har sportlov tänkte jag åka ner till henne i Växjö och hänga lite med hennes klass, får se hur det går. Hon går ju teknik linje xP Haha, kommer inte fatta ett skit! 


Men skolan har idag varit rätt chill, det är faktiskt rätt kul med skolan vissa dagar då vi har roliga och intressanta ämnen! :P


Nu ska jag kolla lite resor osv, btw har jag fått mina sl kort nu!  

   

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards