Veronica

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Veronica Johnsson - 1 februari 2012 19:28

Det senaste jag jag köpte var en havredryck och en påse tuggummi, tror jag! 


Eftersom att jag är mjölkallergiker så kan jag ju inte dricka vanlig youghurt osv. och jag brukar inte gilla havre produkter så mycket men det här är faktiskt riktigt god och jag dricker den typ hela tiden. Dessutom är havret bra för min jobbiga mage, jag blir också jätte pigg av den här. Ni som är mjölkallergiker borde testa, och ni andra också förstås! ;)


Av Veronica Johnsson - 1 februari 2012 17:27

hallooooo!!! 


Idag är jag inte lika förkyld längre så jag gick till jobbet idag osv. Det har varit en rätt seg men ändå rolig dag, jag börjar komma in i jobbet och gänget nu så då blir det roligare att jobba! ^^


Ja, det finns inte så mycket mer att säga!

ska nog träna lite senare idag också! 

 

Hare bra!

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards