Veronica

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Veronica Johnsson - 25 februari 2012 23:45

Idag kollade jag på filmen "Footloose" som jag har velat se länge. Det är en ny filmning, eller vad man säger av den äldre filmen med samma namn. Jag tycker att filmen var mycket bra och jag rekommenderar den verkligen till de som tycker om t.ex "Grease" liknande filmer. Den är inte lika bra som Grease, men det är lite samma stuk på filmen. 


Här har ni en låt från filem Footloose: 

Av Veronica Johnsson - 25 februari 2012 23:18

Kom hem från mamma från ett tag sedan, hos mamma så åt vi kyckling med pommes och sås och sedan kollade vi på mello.

Danny var awesome, eller "Amazing" dåra! ^^ Tycker att hans nummer var riktigt bra!! 


Efter mello åkte jag hem till pappa igen och nu ska jag väl kolla runt lite på nätet och sen sova! 


Godnatt!!


Av Veronica Johnsson - 25 februari 2012 14:27

Hallo!!


Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade hos Alexandra vid 9-10 tiden och då åt vi frulle sen så packade jag ihop mina saker och drog mig hemåt eftersom att de skulle till sälen idag.

Nu har jag varit hemma, städat och chillat lite och nu ska jag o mina brorsa (Joakim) till mamma och äta lite sen ska vi kolla på mello! Jag har för mig att jag skrev detta igår, men skitsamma! ^^


Ha en bra lördag! 


 

Såhär ser jag ut idag! 

T-shirt från new yorker, linne från H&M och Jeansen är från Gina Tricot!

Av Veronica Johnsson - 25 februari 2012 11:03

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards