Veronica

Alla inlägg den 27 februari 2012

Av Veronica Johnsson - 27 februari 2012 16:10

Hoppar den, hittar ingen bra bild xP


Ni kan få en annan bild istället!  

 

Av Veronica Johnsson - 27 februari 2012 16:01

En sak jag alltid kommer göra i mitt liv är att stå för vad jag tycker även om alla andra tycker tvärtom. Jag kanske inte kommer säga emot, men jag kommer aldrig säga att jag är för något jag inte tycker om. Jag bryr mig inte om jag blir hatad, så länge jag inte behöver göra något som jag inte kan stå för i framtiden. Och ingen kan säga till mig vad jag ska tycka eller inte tycka, det är mitt egna beslut ingen annans!


 


Av Veronica Johnsson - 27 februari 2012 15:29

Hejsan!


Tidigare idag var jag ute och gick i solen och sedan tränade och jag rekommenderar er att verkligen gå ut i solen nu när den är framme! Jag blev as taggad och pigg så när jag skulle styrke träna så var jag as taggad. Dessutom är det ju världens underbaraste väder ute, jag får en massa vår känslor!! Ut och rör på er säger jag bara, det är det värt!


Dessutom tränar jag med massor av pumpande musik: träning! 


När jag hade tränat vart jag as sugen på scones så ställde mig och gjorde det, det var as gott!


Möms!!  

Av Veronica Johnsson - 27 februari 2012 11:36

Godmorgon/ godförmiddag eller något!


Fattar i hur skönt det var att vakna upp i morse och inte behöva gå till någon jäkla skola??? Dog typ av känslan, haha!


Jag har legat hela morgonen typ och läst ut boken "Hungerspelen" som jag började på för ett tag sedan. Boken var bra och i det hela var den riktigt spännande men jag tyckte att den vart lite seg emellan åt. Men jag rekommenderar den verkligen men jag hoppas och tror att filmen faktiskt kommer att bli bättre! 


Ha en bra måndag!


Är det bara jag som vill se den här filmen NU!!! Den verkar vara as bra!   

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards