Veronica

Alla inlägg den 3 februari 2012

...

Av Veronica Johnsson - 3 februari 2012 19:48

Man måste ju bara älska detta band och dess medlemmar!!



Haha, ursäkta min humor men man måste ju bara älska dem! :D

Av Veronica Johnsson - 3 februari 2012 19:21

jag är en riktig sucker för the mapire diaries och kollar på den så fort ett nytt avsnitt kommer ut! Jag vet inte varför jag tycker den är bra igentligen, den är spännande och jag har helt enkelt fastnat för den!

Av Veronica Johnsson - 3 februari 2012 18:41

Todayyy its fridayyyy!! och det är jag jäfligt glad över!! Har varit en jätte seg vecka och nu är den änteligen över! 
Det har somsagt varit en rätt så seg vecka och det var även denna fredag, kände mig jätte trött och allmänt ur balans som jag har gjort hela veckan, fattar inte vad det är riktigt. Känns som jag har lite av varje sjukdom eller något, aja, det blir nog bra snart! ^^


När jag kom hem idag så var Jack här och då måste man ju bara vara glad eftersom att han är världens skönaste och goaste skitunge! 

Idag ska jag bara chilla och kolla film elelr något, imorgon ska jag första jobba lite och sedan drar jag till alexandra och kör film kväll med henne!

 

Världens goaste skitunge! 

Hörs senare!



Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards