Veronica

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Veronica Johnsson - 18 februari 2012 21:28

Har precis kollat klart på melodifestivalen och jag kan ju säga detta att precis när jag började tro att sverige har lärt sog att rösta på en BRA låt så ändradesden tron kan man ju säga. Jag menar vad fan??? Det låter som ett jävla intro till ett barn program inte till något som ska tävla i euorovison, sorry men tänk förfan ibland!!! Han sjöng inte ens, han stod där o snackade som en jävla liten mupp!


Nej förfan jag ska inte ha blogg när sånt här händer men ärligt??


Im over and out alltså! 


-.-

Av Veronica Johnsson - 18 februari 2012 19:41

Ulrik Munther är ju as bra! Har inte lyssnat så mycket på honom innan men sen var han med på vakna med the voice och sjöng och han har ju en as grym röst ju!! :)

Av Veronica Johnsson - 18 februari 2012 16:12

  Jag ska inte klaga på mitt liv jag har idag, jag har det rätt lyckligt lottat som faktiskt har vänner, familj osv. Det finns de som har det värre osv.Men alla har sina jobbiga saker i livet oavsett hur små eller stora dem är egentligen så är det fortfarande jobbigt och det jag saknar är när man inte tänkte så mycket man bara flöt med strömmen och förstod inte vad som egentligen hände, allt var mycket lättare. Men samtidigt så är det väl dessa utmaningar livet går ut på lite! ;)

Av Veronica Johnsson - 18 februari 2012 15:19

Hello!!


Jag kom nyss hem efter att ha jobbat, handlat och slängt en massa soppor. Jag sov ju hos Alex i natt, hon skulle träna så vi fick lov att gå upp vid typ halv 8!!! Men det var ganska skönt för nu har jag ju fått en massa saker gjort, nu ska jag bara städa mitt rum också sen så är det chill resten av dagen. Jag ska laga maten ikväll, Kyckling med pommes och curry sås och sedan ska jag o kia göra en fruktsallad och senare i kväll blir det mello också. Fett skönt att bara vara hemma är så sjukt trött! 

Måste kolla lite vampire diaries också kom jag på! 


ha en bra lördag så hörs vi! :)

Av Veronica Johnsson - 18 februari 2012 15:17


Ta tjejen du älskar, innan det är försent. Visa respekt, inte ballhet. 
Försök inte bevisa att du kan, hon vet redan. Våga, du får ingen diss. Om allt blir fel, börja om.


 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards