Veronica

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Veronica Johnsson - 2 februari 2012 17:42

Jag har inget riktigt favorit ställe eller liknande. Men jag har två ställen där jag alltid känner mig trygg eftersom att där omges jag alltid av familj och vänner, jag förknippar även dessa ställen med sommar och dessa är på landställena på Muskö och Adelsö som vi är på varje sommar. Ibland kan det bli lite tråkigt men det är alltid så fridfullt där, jag är lugn och kan slappna av där och bara vara mig själv! Det är så skönt när man får komma bort från storstan lite!  


Bilden är tagen på muskö i midsommras! ^^      

Av Veronica Johnsson - 2 februari 2012 14:24

Idag har jag varit hemma igen, kände mig inte så bra i morse. Vet inte vad det är, jag har ont i halsen, är yr och har ont i huvudet, mår illa och hjärnan är allmänt seg. Så jag antar att det är någon förkylning eller nåt som har gjort så jag är i obalans eller något, men jag hoppas att det blir bättre snart eftersom att jag har prao och inte vill missa det nu när jag har det. 


Men jag hoppas att ni mår lite bätte. Jag missar ridningen idag också, så är lite sur över det! :/


Idag har jag tillbringat dagen till att kolla på "Blue water high" ent tv-serie som jag alltid kollade på när jag var lite mindre och som jag älskade, de har börjat visa den på svt1 igen så har kollat på ca 9 avsnitt idag på svtplay!


 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards