Veronica

Alla inlägg under februari 2012

Av Veronica Johnsson - 10 februari 2012 20:12

Lyckades dela internet med min iphone så nu kan jag  blogga lite grann! 


Jag och Alexandra har precis kollat på "The Red Ridinghood" och nu lyssnar vi på lite musik och surfar runt lite på datorn. Vi har ca 2 timmar kvar på resan så vi ska försöka fördriva tiden så bra det går!


Ja, det var det jag hade på hjärtat! Ha det bra!


Av Veronica Johnsson - 10 februari 2012 16:47

Hejhej!Sitter på centralen och väntar på att Alexandra ska komma hit med tåget!Slutade nyss, och det var ju min sista dag på team sportia så sa hej då till alla och eftersom att jag har blivit så bra kompis med alla så var det lite jobbigt, de tyckt att jag skulle hoppa av skolan och börja jobba där haha, hade det går hade jag fan gjort det! Det känns lite som att man tar ett steg tillbaka nu när man ska till skolan igen :-/Aja, jag kanske får lite jobb där senare! Nu kommer nog Alexandra snart! Men ni får ha en bra fredag! ^^

Av Veronica Johnsson - 10 februari 2012 08:22

Godmorgon!! 


Idag är jag väldigt pigg! Antar att det är för att det är fredag och att jag fick rida igen igår efter 2 veckor utan ridning!  

Dessutom är mitt hår inte så jobbigt  idag! xP


Snart ska jag dra mig iväg till bussen med min as tunga väska, i detta jätte varma vädret....*error* *rättelse* jätte kalla vädret! Det är hela -17 just nu, wiiiihooo! Någon mer som får lust att bara dra till typ thailand nu?  


Nä nu måste jag dra!

Här får ni en lite random bild på Zayn från One Direction!   

Av Veronica Johnsson - 9 februari 2012 20:52

Sitter just nu med en liten inpackning i håret, tänkte att jag kunde vara lite snäll och unna mitt hår det för en gångsskull! ^^

Medans den sitter i håller jag på och springa runt och packar de sista sakerna innan morgondagens resa till Växjö. Tåget avgår 18.23 ifrån t-centralen och vi kommer att vara framme vid 22.30 Innan dess ska jag och Alexandra äta lite och köpa med oss något gott att äta på tåget! 

Så nu har jag laddat hårddisken med filmer och packat ner laptopen, vad den är bra att ha ibland!  Jag kom nyss på att jag måste införskaffa en nessesär, jag har bara jätte små eller jätte stora, ingen lagom liksom, det är irriterande!


Idag var jag i stallet och red. Jag fick Belle som jag aldrig ridit förut och vi red ut i snön, det var skit kul! Dock hade jag lite migrän men det gick över efter en stund som tur va! Men Belle var riktigt rolig att rida och jag vill defenetivt rida henne flera gånger! 


Nu ska fixa det sista och sedan gå och lägga mig! 

Fina Belle!  

<3

Av Veronica Johnsson - 8 februari 2012 20:53

Av Veronica Johnsson - 8 februari 2012 20:01

As bra låt! Hittade den igår och har lyssnat järnet på den nu! ^^


Nu ska jag packa lite till växjö! jag vet, lite tidig, åker inte förens på fredag men imorgon så kommer jag hem sent och på fredag åker jag dirr efter jobbet så måste göra det nu typ!^^ 

Av Veronica Johnsson - 8 februari 2012 18:09

Hejsan! 


Idag är det lill-lördag, denna lill-lördag har  varit otroligt seg, var trött och allmänt borta i huvudet. Men det gick ändå!


Kom hem för typ en timme sedan och har precis ätit mat, snart ska jag försöka få mig själv att gå ut på en promenad, får se om jag lyckas! haha


Juste, idag fyller världens bästa Linnéa år, så vi säger ett stort grattis på 17års dagen!!     



 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards