Veronica

Alla inlägg under februari 2012

Av Veronica Johnsson - 27 februari 2012 11:36

Godmorgon/ godförmiddag eller något!


Fattar i hur skönt det var att vakna upp i morse och inte behöva gå till någon jäkla skola??? Dog typ av känslan, haha!


Jag har legat hela morgonen typ och läst ut boken "Hungerspelen" som jag började på för ett tag sedan. Boken var bra och i det hela var den riktigt spännande men jag tyckte att den vart lite seg emellan åt. Men jag rekommenderar den verkligen men jag hoppas och tror att filmen faktiskt kommer att bli bättre! 


Ha en bra måndag!


Är det bara jag som vill se den här filmen NU!!! Den verkar vara as bra!   

:-)

Av Veronica Johnsson - 26 februari 2012 20:08

I'm feelin' great 
I'm feeling awesome
let me explain 
You are the reason I breathe
You're 
AMAZING
AMAZING 
You're
A A A A-MAZING

I'm feelin' great 
Right here beside you
that's where I will stay
You are the reason I breathe 
You're 
AMAZING
AMAZING 
You're 
A A A A-MAZING / thats what you are

...

Av Veronica Johnsson - 26 februari 2012 18:00

I'm not gonna need not gonna need
Not gonna need you if I fall
So why am I crying
I'm not gonna miss not gonna miss
Not gonna miss you not at all
So what am I doing here on the floor crying

.

Av Veronica Johnsson - 26 februari 2012 10:26

Av Veronica Johnsson - 26 februari 2012 09:54

Den finns på Spotify nu!! Bästa morgon musiken ju!!


Har precis efter frukost och nu tänkte jag chilla ett tag. efter lunch tänkte jag åka och jobba och sen ska jag kanske träna. Börjar känna mig förkyld, så får se vad som händer!


Hare bra!

Danny Saucedo – Amazing Lyssna NU NU NU!!   

Av Veronica Johnsson - 25 februari 2012 23:45

Idag kollade jag på filmen "Footloose" som jag har velat se länge. Det är en ny filmning, eller vad man säger av den äldre filmen med samma namn. Jag tycker att filmen var mycket bra och jag rekommenderar den verkligen till de som tycker om t.ex "Grease" liknande filmer. Den är inte lika bra som Grease, men det är lite samma stuk på filmen. 


Här har ni en låt från filem Footloose: 

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards