Veronica

Alla inlägg under december 2012

Av Veronica Johnsson - 23 december 2012 21:00

Av Veronica Johnsson - 23 december 2012 19:09

Mamma har köpt en massa julgodis, haha det gäller att börja träna efter jul! Haha

Av Veronica Johnsson - 23 december 2012 14:24

     

Topp från Supré (australien) och Jeans från Gina Tricot! 

 

Nu ska jag alldeles strax ta bussen till Huddinge C och ta tåget mot Haninge, till mamma och fina Cleo! ^^


Av Veronica Johnsson - 23 december 2012 13:35

Tumblr_mfhhddohmn1ql8uy8o1_500_large

Av Veronica Johnsson - 23 december 2012 13:26

Kände att nu när jag höll på att packa ner lite kläder för julafton, ska åka till mamma idag, så ville jag också göra naglarna lite fina! Hittade ett gammalt snyggt nagellack i skåpet!

P.s jag insåg nyss att jag verkligen inte är en bra handmodell haha! ^^

Av Veronica Johnsson - 23 december 2012 11:06

Godmorgon, hur har ni sovit? Jag har sovit jätte gott och vaknade precis, hur skönt som helst!

Just nu sitter jag och äter frukost och tittar på pirates. Jag kom dessutom precis på att det är dan före doppare dan, det känns verkligen inte som det, det känns som vilken vanlig dag som helst liksom!

Av Veronica Johnsson - 22 december 2012 21:13


Godkväll, här kommer lite bilder ifrån kvällen. 


Har myst med lille Jack framför pirates of the carrabien, lekt med lego, och rullat köttbullar. Riktig julkänsla alltså!

Men somsagt så var Kias mamma och lasse, hennes man här också, så vi åt ett litet julbord och sedan delade vi ut lite julklappar. Eftersom att jag fick en tidig julklapp av pappa, han fixade ju min skärm på mobilen eftersom att jag mosade så fick jag inget idag, eller jag fick ett present kort att Kia på H&M. Men jag är jätte glad över att pappa hjälpte mig att fixa skärmen, riktigt bra julklapp! ^^


Nu är det bara 2 dagar kvar till julafton och imorgon ska jag åka till mamma! Mys! 

                         

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards