Veronica

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Veronica Johnsson - 5 december 2012 16:04

Sådär nu har jag fixat till den liten, som ni kan se kan jag inte bestäma mig vilken bakgrund färg jag vill ha, men jag tycker det känns bäst ,med en hyffsat neutral färg! 


Ska försöka fixa ny header nu, men jag vill inte ta någon halv bra bild. Måste be Alexandra eller Linnéa agera fotograf någon dag! :)


 

??

Av Veronica Johnsson - 5 december 2012 15:16

Försökte göra lite förändring i bloggen med en ny header, men när jag laddade upp den så var det inte alls bra kvalité och den andra har försvunnit, så kommer en ny snart!

Av Veronica Johnsson - 5 december 2012 14:32

Sa jag att jag älskar julen - snökaos? :-D

Av Veronica Johnsson - 5 december 2012 12:29

Fortfarande hemma och försöker tillfriskna. Har börjat hosta som fan= sov as dåligt i natt. Hatar att vara sjuk! 

Fast när jag kollar ut och ser alla statusar om snökaos med SL så blir jag lite positivare, jag behöver inte gå ut idag liksom! Skönt! 


Nu ska jag göra lite lunch, juste min pappa är också hemma idag. Han har fått samma skit som jag och Kia hade dte i helgen så ja, det gå i släkten... höhöhööhö

Presentation


Hejsan! Mitt namn är Veronica, jag bor i Huddinge utanför stockholm. Jag är 18 år och går på NTI -Handelsgymnasiet som ligger på Odenplan i Stockholm.

I bloggen skriver jag om mina intressen, bland annat fotografering, umgås med mina kompisar och själ

Fråga mig

12 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Instagram

 

 

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards